Friday 3 October 2014

REDEEM ENRICH 50% LEBIH MURAH UNTUK PELBAGAI DESTINASI MAS

MAS buat promosi Enrich 50% lagi. Inilah yang saya tunggu-tunggu setiap tahun. Tahun lepas saya dan suami ke Eropah dengan promosi 50% Enrich ni. Masa tu kitorang dapat naik kelas bisnes dari Kuala Lumpur - Frankfurt dan balik melalui Paris - Kuala Lumpur. Boleh baca pengalaman kami naik kelas bisnes percuma (tukar Enrich Miles 50% sahaja!) di sini.
 
 promotion page di website MAS

Kalau korang berangan nak ke destinasi-destinasi idaman, inilah masanya! Gunakan Enrich miles yang ada tu dan tukar tiket pada separuh dari nilai points yang biasa. Cuma, harus di ingatkan yang tawaran ini hanyalah untuk penerbangan dari 1 October hingga 15 December 2014. Tiket kena redeem dari sekarang hingga 15 October ini.

Tarikh penerbangan yang dihadkan pada tahun ini adalah satu kekecewaan bagi saya. Takkan untuk tahun ni je kot.. kasi la sampai pertengahan tahun depan, barulah syiok. Saya suspen juga, kot2 inilah promo 50% terakhir yang Enrich akan buat pada tahun ini. Kalau betul la begitu, terpaksalah kitorang tunggu untuk tahun depan pula..

Anyway, bawah ni antara contoh-contoh tawaran yang ada. Perlu diberitahu juga yang tidak semua destinasi MAS ditawarkan promosi ni. Hanya destinasi-destinasi terpilih.

Antara destinasi dalam negara yang ditawarkan...

Ada juga yang hanya 40% diskaun Enrich diberikan, seperti sebahagian daripada destinasi ASEAN ni..

Walaupun hanya 40% diskaun, sudah teramat2 murah! Kalau berangan nak berhoneymoon di Phuket, inilah masanya!

Hanya Paris, Frankfurt dan Istanbul ditawarkan untuk destinasi Eropah. Yang lain-lain seperti London tidak diberikan. Dan hanya 30%. Hmm.. yang ni agak mengecewakan.. huhu...

Masih menarik, tapi tidak mengujakan...

Bagi yang memang merancang untuk menghabiskan Enrich Miles tahun ini (terutamanya yang Enrich Miles korang dah nak expired tuu..), bolehlah pilih destinasi-destinasi yang ada. Sebaiknya guna daripada membazir jer. Bagi yang belum merancang untuk ke mana-mana lagi, atau jika destinasi idaman korang takde dalam senarai, tunggu je la dulu. Kalu ada rezeki, esok lusa ade lagi promo, inshaAllah..

Saya dan suami tidak bercadang untuk menggunakan Enrich pada tahun ini. Kitorang nak simpan untuk percutian tahunan tahun depan. Sebab :- 1) masa tidak sesuai, 2) destinasi kami takde dalam senarai.

Takpelah... kitorang tunggu dulu...

Maklumat lanjut boleh dicapai di website MAS.




No comments:

Post a Comment