Wednesday 3 December 2014

KINI BOLEH DAPAT ENRICH MILES DI AGODA

Berita baik untuk pengumpul Enrich yang setia. Kini kita boleh mengumpul Enrich Miles apabila membuat booking hotel di Agoda.com. Untuk setiap USD1 = dapat 2 enrich miles.



Wow! Ini adalah langkah Enrich yang paling bijak selepas partner dengan Rocketmiles, iaitu berpartner dengan Agoda pula. Agoda adalah leader in hotel booking engine in the world. Sape tak tahu pasal Agoda tak boleh panggil dirinya sebagai seorang traveller. Betul tak?

Sempena persepakatan baru mereka ni, Agoda & Enrich menawarkan 4 enrich miles untuk setiap USD1! Maksudnya kalau kita book hotel berharga RM350 (~USD100), kita dapat 400 enrich miles! Tambah pula dengan enrich miles yang kita dapat daripada kad kredit semasa membuat bayaran hotel tu.. hmm.. kan ke more than double tu? Memang terbaik!!








Tadi saya try buat carian (kebetulan saya akan ada outstation next week), dan beginilah hasil carian tu. Ada lambang Enrich di sebelah atas kanan, dan terdapat remark 'Promotion Eligible' di gambar hotel. Wah.. memang terbaik!



Jika berminat, bolehlah KLIK di sini : http://www.agoda.com/malaysiaairlines

2 comments:

  1. Salam..

    saya ade buat tempahan hotel guna agoda ni...point enrich tu msk lps kt check in ke sebulan lps check in hotel tu? sbb tgk kt acc enrich tak berganjak je point die..confuse..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam. Biasanye memang lambat points tu masuk.. saya dulu masuk slps almost 2bulan. Sabar ye :-)

      Delete